Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Emma - 27 juli 2008 20:29

Skulle som sagt bada idag men eftersom jag har så grymt mycket förvärkar just nu så stannade vi hemma. Får satsa på en tur imorgon istället.

Värkarna har verkligen ändrat sig mycket den sista veckan, förut var dom inte alls lika kraftfulla och dom kom nån gång då och då; nu kommer dom av och till hela dagarna. Så fort jag stressar upp mig  minsta lilla eller blir arg så slår det till. Jag blev t.ex arg på Devon idag då jag skulle ge honom och Bam varsin macka (som blivit liggande på bänken och halvt torkat) och Devon nappar till sig båda två snabbt som attan och rusar iväg. Jag exploderade så totalt att han blev chockad och släppte båda mackorna och pös iväg till sin korg och gömde sig; det var iofs tanken men lika snabbt som jag tappade humöret så slog en värk kraftigare än en rak höger från Mike Tyson till och jag linkade upp till sängen och kapitulerade. (Det slutade iaf med att Devon fick dela med sig och Bam fick en macka han med)


Dagen har iallafall spenderats på gården där jag passade på att lapa lite sol och dessutom klippa och borsta Bam, vilket resulterade i att jag inte direkt är populär i vissa hundögon just nu. =)

Sen har jag legat i sängen och läst ut Jenna Jamesons bok "Att älska som en porrstjärna, en sedelärande berättelse." Den var grymt bra och jag rekomenderar den starkt.


Tonny flängde just iväg med Peter så jag tänkte passa på att spela lite Sims, var väldigt längesedan och jag fick ju Sims 2 Djurliv av Tonny som jag inte kunnat testa än pga att datorn pajjade.

Ska bara betala lite räkningar först, lönens ankomsts baksida. =)


Tjing! 

Ovido - Quiz & Flashcards