Direktlänk till inlägg 20 november 2008

Nu har Bam flyttat

Av Emma - 20 november 2008 11:06

Igår flyttade Bam till sitt nya hem.

Det kändes lite jobbigt när han skulle åka men jag är helt säker på att vi gör rätt, både för oss, Devon och framförallt Bam.

Han har det säkert jättebra nu och röjjer för fullt med sin nya brud. =)

Det första Devon gjorde när Bam åkt var att gå och lägga sig och sova, typ som att "äntligen får man lite lugn och ro".

Han har varit så go och mysig både igår och idag. Och i morse när vi gick en långis så andvände jag för första gången sen han var valp ett helt vanligt halsband. Strypet har börjat gå sönder så jag tänkte att jag skulle prova med ett vanligt istället.

Han är iallafall underbar just nu och för första gången på många månader så älskar jag att vara hundägare. Det är så lugnt och skönt här och promenaderna blir ett nöje.

Igår så gick Tonny och la sig med Nathalii också gick jag sista rundan med Devon.

Det har jag inte heller gjort på år och dar.

Det var så mysigt, alldeles tyst och sådär kallt så det knäpper i träden och riktigt biter i kinderna, och Devon bara mös. Gick långsamt och sniffade och verkade njuta av att det bara var han och jag igen; precis som förut.


Jag älskar min fina "lilla" hund!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards