Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Emma - 5 oktober 2007 10:39

Tänkte testa det här med att blogga, vet inte riktigt om det är min grejj men jag ger det ett försök.

Jaja, iallafall så sitter man här: Det är fredag och både jag och Tonny är sjuka, massvis med hosta mixat med en stor del snor och minst lika mkt slem = kanske inte det bästa receptet på en lyckad fredag om man frågar mig.

Nånting possitivt med det hela är väl att Tina och Mathias kommer förbi en sväng ikväll, om vi fortfarande lever då.

Sen så är det utställning i sundsvall imorron, ska upp klockan 05.00 Känns lite jobbigt med tanke på att jag knappt orkar gå ut med hundarna i det här tillståndet.


Jaja nu ska jag gå å vila bort lite baciller.

 Snoriga pussar och kramar!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards