Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Emma - 8 oktober 2007 01:31

Ingen bra helg det här, känner mig vrång som satan.

Skadeglad och allmänt elak, kanske ska gå och lägga mig innan jag är elak med mitt älskade pussel som lyckligt ovetandes om mitt humör sitter och spelar tv-spel. Vad är det med karlar och tv-spel förresten? Dom e ju helt galna i det, alla spelar. Jag kan ge mig fan på att Leif Loket Olsson spelar tv-spel.

hmm...  *muttrar* jävla folk..

Är sååå irriterad på sååå många just nu, mest folk jag knappt träffat. Är väl praktiskt att ta ut skiten på dom antar jag...

 Nä nu ropar min älskling, ska krypa ner med honom tror jag, då kanske jag blir lite gladare!


Tjobacko elakingar!


Av Emma - 8 oktober 2007 00:58

Eftersom min käre vän Tina har klämt fram massa hysteriskt fula bilder på mig så måste jag hämnas lite...

Här har ni Rymduttern Tina, i allra bästa skick!!


Korr!


Eftersom Tina drog tillbaka bildrna så får väl jag göra det ja mä  *moahahaha* 

Jag är inte bara snygg, jag är smart också! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards