Direktlänk till inlägg 24 november 2007

Pomperipossa eller Prinsessan?

Av Emma - 24 november 2007 17:59

I helgen var det fest, precis som förra helgen. Fast den här gången tog jag det lite lugnare =)

Vi var iallafall hemma hos Mathias och Tina, och Robban va som vanligt mä!

Vi dansade och flamsade riktigt ordentligt, alla var rätt fulla och alla hade skitkul. Min älskade Tonny började kvällen snyggt och kallade mig för en Prinsessa, Robban slutade den lite sämre och kallade mig för Pomperipossa!

Ja menar...Poperipossa, va fan e de för jävla skällsord? Haha...allt började med att han skyllde sin fyllehicka på mig och jag skyllde min vurpa i snön på honom. Sen bråkade vi om vem som skulle sova vart och det slutade men att jag ramlade ur sängen och slog huvet i en stol. Men jag vann rätt säng iallafall!

Hur som helst så hade jag roligt, men om jag måste välja mellan mina nya smeknamn så tror jag faktiskt att det blir Prinsessan...


Stora bakispussar till mina småsmurfar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards