Direktlänk till inlägg 28 mars 2008

Sjuk, Gråtmild och Stockholm..

Av Emma - 28 mars 2008 16:38

E förkyld å jävlig, Tonny har varit sjuk i mer än en vecka men blev lägligt nog helt frisk när vi skulle till sthlm. Nu är jag sjuk ist och det är så jäävla drygt!!

Känslorna svajjar också, minst sagt!
Igår ringde jag till Tonny och storböla för att jag ville ha langos, men det fick bara vara sån langos som man kan köpa på marknaden på sommaren.
Han blir jättestressad och försöker locka med massa andra saker, men inget hjälper.

Senare på kvällen så skulle jag berätta för honom hur sorgligt det är med dom stackars fåglarna som sitter ute i buskarna och fryser, (töntigt, jag vet) men jag kunde inte berätta klart för jag började gråta.

Gråter nog 15-20 gånger per dag. Jävligt jobbigt kan jag säga, spec eftersom jag aldrig någonsin gråter i vanliga fall. *Jävla graviditetshormoner*

Iallafall så var det supekul i sthlm, enda problemet var att jag fick kämpa med tårarna hela tiden, jag blev hungrig så fort vi gick förbi ett café eller liknande (tvingade Tonny och Olle att käka glass i snöovädret) =)
och min stackars rygg höll på att gå av!! Sån jävulska smärta!!

Sen...det stora problemet, jag såg ingenting av konserten. Jag var för kort helt enkelt! *muttrar*
Vi stod längst fram, hade värsta kungplatserna och Tonny hade ett stadigt tag om mig så att ingen skulle knuffa mig i magen eller liknande. Bredvid mig stod det 2 korta tjejer till med sina killar, fast dom var fan kortare än mig. Iaf så började vi ganska fort tryckas bakåt och våra miner var nog allt annat än glada. Trots att jag har blivit baktryckt en bit så står jag max 2 meter ifrån Philip Anselmo (Snyggo) Han ser oss småtomtar där i den studsande klungan och tittar nogrant på oss, en åt gången. Sen skrattar han gott! =O Jävla typ, trodde han skulle komma till undsättning eller nått men näänääää, vi får minsan stå kvar där i havet av långa och skäggiga människor.
Yeah, yeah..det var lite fräsigt iaf...
Hur som helst så såg jag inte ett skit av resten utav konserten, men jag hörde iaf. =)

Tonny var sådär ubergullig och överbeskyddande hela resan, fast jag kan stockholm bättre än min egen bakficka och han är så vilsen man kan bli.
Men det är ju tanken som räknas. *kärlek*

Kände första riktiga sparken också, hann inte ens sätta mig på tåget till sthlm förrns det kom 3 små kickar ifrån Flingan! *Älska*

Nä nu ska lipsillen gå och sova med sin riddare i skinande rustning!

Tjobacko!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards