Alla inlägg under maj 2008

Av Emma - 8 maj 2008 22:23

Tonny och Robban dansar med varandra...myyyys! =P Alla var typ grymt fulla den där kvällen och vi hade skitkul.

Lite mörkt men de e kanske tur de för  det blir lite väl bögigt där på slutet...

Av Emma - 8 maj 2008 22:10

Tias sjunger loss ordentligt dagen innan midsommar 2007.

Vi var hos Tina och Tias och värmde upp ordentligt till midsommar, myspys!

Mathias är så full så han knappt kan prata, men sjunga kan han..  =)

Av Emma - 8 maj 2008 19:45

En sån vill jag ha!! haha

Av Emma - 7 maj 2008 23:33

Min fästmans alterego; Brian!

Sicken läckerbit va, haha.. 

Av Emma - 6 maj 2008 14:23

Vad hon håller på..

Känns så grymt häftigt att nån bor i min mage.

Hon snurrar, puffar, sparkar, trampar, knuffar och bökar där inne. Tror det börjar bli lite småtrångt för nu känner jag hur hon rör sig nästan hela tiden.

Förut kände jag mest när jag skulle sova eller låg och tog det lungt, men nu bökar hon hela dagarna.

Av alla saker Tonny har gett mig, så är det här det bästa.

Svårt att tänka sig att vi har gjort en liten människa tillsammans, en liten person som är skapad utav oss två.


 Brukar fundera hur hon ser ut, blond och blåögd är hon ju garanterat men resten då?

Hon lär nog vara rätt kort, och ingen 5 kilos klump direkt.

Jag hoppas att hon får mitt hår (säger jag tills jag måste borsta det) och Tonnys läppar.


Hon kommer bli grym på fotboll och världens bästa hoppryttare. =)


 Våran lilla plutt, vår lilla tjej!


Natalii Hanna Amanda Skafte, världens underbaraste lilla varelse! 

Av Emma - 6 maj 2008 14:10

Tonny är inte riktigt med på att kameran är framtagen, ser ut som att han tuggar på nått eller så.

Iallafall så är ha så underbart snygg, love you baby!

Av Emma - 5 maj 2008 13:29

De tre vise männen!

(Tonny, Mathias & Janne fulla och glada hemma hos Fam. Skafte/Ågren)

Av Emma - 4 maj 2008 16:54

Bollhavet satte förhållandet i gungning

Burger King, Uppsala

En mamma och pappa ~35 sitter med sina två barn ~2 och ~5. De har nästan ätit klart.
Pojke ~5 (drar i mammans ärm och pekar mot bollhavet): Mamma, jag är klar. Mamma? Får jag bolla?
Mamman: Ja, men vi ska snart gå.
Pojken: Pappa får hämta mig sen.
Mamman: Ja. Skynda så du hinner.
Pojken (springer iväg mot bollhavet men kommer tillbaka efter halva vägen): Mamma, tänk om pappa glömmer mig igen?
Mamman: Igen?
Pappan ser besvärad ut.
Mamman: Är det sant? Har du glömt din egen son här?
När pappan inte svarar så tar mamman barnen och stormar ut. Pappan lommar skamset ut efter en stund.


Cred: Daniel

Publicerat den 3 maj, 2008 kl. 17:40 under Mellersta Sverige av Jennie

Ovido - Quiz & Flashcards