Alla inlägg den 21 november 2008

Av Emma - 21 november 2008 07:41

2 timmar på 2 nätter, skjut mig någon.

Sjuk my ass säger jag bara, hon vilade bara upp sig så att hon skulle kunna terrorisera mig  så mycket som möjligt inatt. =)

Nä men jag tror bara att hon varit lite krasslig i några dagar som jag misstänkt hela tiden och att hon behövde sova ut ordentligt. Synd bara att hon missförstått det här med natt och dag en aning.

Hur som helst, sova kan man göra när man är död och jag har väl ett år eller så kvar. Det är bara att bita ihop och se glad ut.


Ikväll vankas det Idol, ensam. Tonny ska till Petta och spela tv-spel, töntvarning på det. (och det är de ju verkligen inte att maniskt följa Idol med spänning varje Fredag.) =P

Jaja, Ellen skulle kanske komma och hålla mig sällskap en stund.

Nog om det.

Nu ska käka frulle innan jag går på långis med Devon, tänkte gå till DollarStores och Coop tror jag.


Pussar


Ovido - Quiz & Flashcards