Alla inlägg den 2 april 2008

Av Emma - 2 april 2008 08:16

YES!


Jag gjorde det!! Jag lyckades vända tillbaks på dygnet..

somnade fruktansvärt tidigt igår och vaknade av mig själv (ett under) redan 07.30

Hundarna har inte ens vaknat än, dom grymtade lite bestört åt mig då jag kom hoppandes in i vardagsrummet. (vilket jag iofs förstår då det är ett väldigt sällsynt beteende i den här familjen) 


Nu ska jag iaf ta en dusch innan jag släpar med humle och dumle ut på en prommis. Sen blir det lunch med älskling och sen ska ja se om tant Amanda är kontaktbar.

Är lite Mandasugen idag...får se hur länge hon jobbar.


Nu när jag tänker på det så innser jag att Tonny och jag hade planerat nånting idag....hmmmmm...det var säkert nånting tråkigt, annars borde min grötiga lilla hjärna kommit ihåg det. Jaja, den som lever den får se!


Lägger in en bild på hur glad Amanda blir för lite Jäger.... ;P

Ovido - Quiz & Flashcards