Alla inlägg den 3 april 2008

Av Emma - 3 april 2008 15:54



Dagens humör: Glad, virrig.. =)

Dagens händelse: Mysa med Tonny, typ se på film.

Dagens föda: Pasta Carbonara

Dagens nyhet: Jag blir inte piggare hur mkt jag än sover...

Dagens dricka: Cola Light

Dagens beroende: Tonny

Dagens dumma: Att vi måste jobba ikväll... *orka*

Dagens glada: Om endast en vecka så har jag avklarat halva graviditeten. Känns inte helt fel kan jag ju säga.

Dagens kläder: Svarta mysisar och vitt brottarlinne. ( A´la hemma style)

Dagens tanke: Om alla arbetande svenskar gav mig 50 öre var...så skulle jag bli mångmiljonär. Deal, någon?

Dagens umgänge: Bara hundarna.. =( Men snart kommer älskling hem.

Dagens frisyr: Jadu..den mkt avanserade "Britney-knuten" mitt på huvvet seeeexyy ;P



Känner att det är väldigt mkt Tonny som gäller idag.. =) Men jag saknar honom på dagarna, skit tråkigt att gå upp tidigt ju... Sen så har han varit så där extremt gullig och omtänksam den senaste tiden, sådär överdrivet ni vet.


Jag älskar dig hjärtat, du och jag för evigt! *pussa*

Av Emma - 3 april 2008 14:13

Kom på att Tonny faktiskt oxå har lite barba-tendenser, känns mycket bättre nu! =)

Inge kul att känna sig som ett bowlingklot...men om man är två så känns det iaf uthärdligt. :P

 

Av Emma - 3 april 2008 11:51

Har vart iväg och handlat lite, håller på och diskar...

E så trökit väder idag, mulet och jävligt.


Flingan kickar och bökar som tusan i magen...verkar bli en sprallig liten fis det där. =)

Skulle knäppa en bild på magen...jävlar asså. Ser ut som att jag svalt en vattenmelon eller två...kanske 3 tillåmä.

Inte undra på att jag tycker att det är tungt, ser ju ut som värsta barbamamman. Och det mest otroliga är att jag har inte gått upp ett endaste gram...hur går det till eg? Ser ut som att jag gått upp 30 kilo ju... *suck*

Hur fan kommer jag se ut i v.40 då? Som en luftballong?

Nä...nu är det färdigväxt där inne. Hör du det Flingan?! Inge mer utbyggnad av ditt "hus".

Funderar seriöst på hurvida det bara är en bebis där inne, men det får vi se på Tisdag. Tonny är mer eller mindre övertygad att det är 2 där inne. =)



Hemska bilden kommer iaf här...får väl bjuda lite på mig själv. ;P

PS. Notera min underbara hållning och min 50 000 kronors outfit. (not) Ds.


*Barbapussar till allihopa*

Av Emma - 3 april 2008 06:47

Vaknade kl.06 och slängde mig i duschen, tror aldrig det har hänt förut; Jag hatar att gå upp tidigt och jag hatar att duscha på morgonen.

Nu känns det som att jag har gått upp lite för tidigt?? Jävla skit att det ska vara så svårt! =) (I-landsproblem kanske?)


Hur som helst, har nyss varit ut med hundarna...dom protesterade. =)

Verkar som att jag få gå snart igen för vi kom inte spec långt.


Ska väcka min kalaspuff med lite frukost på sängen nu, det förtjänar han.


Tjingeling! 

Ovido - Quiz & Flashcards