Alla inlägg den 14 april 2008

Av Emma - 14 april 2008 19:32

...har inte riktigt orkat skriva på ett tag så jag tänkte sumera helgen lite snabbt.


Fredag: Jag och Manda på kliniken med Malle, det gick bra, ingen hälta. (Men vet. hade brutit tummen. =S )

På kvällen tog jag och älskling det bara lungt, han mådde inge bra så vi spanade på film och myste.


Lördag: Kommer knappt ihåg vad vi gjorde..? Var iaf och storhandlade på Coop, sen skruttade vi på massa filmer och åt mumsig mat.

Blev visst inte så mkt gjort...


Söndag: Var och tittade på ett skötbord och lite annat hos mammas granne,ska fundera lite om vi ska slå till.

Sen gjorde jag och mamma smörgåstårta till brorsan som fyllde 24 år.

Efter det så plockade vi upp Tonny och skruttade bort till Danne och Anna för att fira Danne, det var mysers.

När vi kom hem igen så var det forboll på tv så jag lämnade Tonny med det och pös till stallet med Manda, trevligt! 

Sen blev det film igen, har inte orkat med nått annat på hela helgen.


Så...nu har jag sumerat helgen lite iaf...förra veckan och resterande dagar jag glömt skiter jag i...


Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards