Direktlänk till inlägg 21 april 2008

Stulen lista..

Av Emma - 21 april 2008 23:07

Har tråkigt och hittade Emmas extremt långa "lista" så jag stal den... enjoy!


Namn: Emma Ågren
Födelsedag: 30/7
Hemstad: Härnösand.
Ögonfärg: Blå.
Hårfärg: Blond.
Längd: 162 cm.
Högerhänt/vänsterhänt: Höger.
Civilstatus: Förlovad med Tonny Skafte
Värsta ovanor: Har tydligen en förmåga att dömma folk väldigt hårt. (enligt Tonny och Broder Daniel)
Stjärntecken: Lejon
Skostorlek: 36/37
Är dina föräldrar skilda?: Nope.
Skor i dag: Röda converse all star
Svagheter: Just nu är jag grymt svag för glass....myyycket glass ska de va... *dregglar och låter som Homer*
Rädslor: Malar och höns
Mål för året: Bli mer ödmjuk...;P
Det första du tänker på när du vaknar: *måste kissa, måååste kissa*

Antal...
Personer du kysst: Huur ska jag komma ihåg det?
Syskon: Storebror 24 år och Lillasyster 6 år

Piercings: Tunga och Septum
Tatueringar: 4 st...

Framtiden...
Namn på barn: Natalii och Theo
Vad vill du bli när du blir gammal?: Rik som ett svin.

Drömjobbet: De vette fan...

Favorit...
Mat: Lasange, p.gratte och Tacos (är även hysteriskt galen i Big Boy just nu men de e en graviditetsnojja)
Sport: Showjumping såklart! =)
Djur: Hästar och hundar.
Glass: *mmmm....glaaass* Måste nog säga Magnum Mandel.
Godis: Blandat...
Låt: Motörhead - I don´t belive a word.
Nummer: 14 baby, 14!
Tuggummi: Same, same...bara de e mint.
Helgdag: Julafton.
Årstid: Sommaren, lätt.
Tandkrämsmak: Mint.
Radiostation: Rix, om jag måste välja.

Har du någonsin...
Varit kär? Är fortf sådär mysigt jobbigt nykär i min underbara Tonny.
Rymt hemifrån? Ja...fast inte så länge..
Skolkat? Alldeles för mycket.
Sovit utomhus? Japp.
Gråtit i skolan? Oj, det hoppas jag verkligen inte.
Spytt i skolan? Ja...
Velat bli modell? Haha, verkligen inte.
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag? Ja, det verkar så.
Sett en död människa? Nej, och lika glad är jag för det.
Använt droger? Ja...lite när jag va ung och dum.
Ätit sushi? Ja och fiiiifan va vidrigt. No more säger jag bara!
Retats? *oskyldig*

This or that...
Cider/Öl? Cider.
Pepsi/Cola? Cola light is the shit!
Mc Donalds/Burger King? Donken.
Jordgubbar/Blåbär? Jordgubbar, eller som det heter på engelska: EarthMans! =)
Kött/Veg? Beror på...gillar köttbullar och sånt mys, men inte flintastek och sånt...ja, ni fattar.
Tv/Film? Film..
Gitarr/Trummor? Trummor. (Travis Barker säger jag bara ) *älska*
Adidas/Nike? Adidas, men bara för världens bästaste Adidas Superstar.
Kinesiskt/Mexikanskt? Mexi
Kakor/Paj? Paj.
Mtv/Vh1? MTV

Kan du...
Gå ner i splitt? Nja...med risk för senskador skulle jag gissa. Man har ju blitt gammal serrö. ;)
Skriva med båda händerna? Ja..med varierande resultat.
Vissla? Det är ett måste om man har hund. =)
Blåsa en bubbla? Ja...är det en merit eller?
Ha dina ögon i kors? Nä, inget jag sörjer heller direkt.
Nudda näsan med tungan? Nope.

Vem var den senaste personen...
Du nuddade? Älsking.
Du pratade med? Tonny och brorsan.
Du smsade med? Amanda.
Du kramade? Tonny
Du skällde på? Danne.

Senast du...
Skrattade? Ikväll.
Grät? Kommer jag inte ihåg, 1 månad sen kanske?
Kollade på film? Igår.
Tuggade tuggummi? Vid lunch idag.
Drog ett skämt? Igår.
Sjöng en sång? Sjäng lite för Amanda i bilen i Söndags, hon njöööt. (inte)

Just nu...
Vad ser man utanför ditt fönster? Vår uteplats.
Lyssnar du på musik nu? Nej.
Om ja, vad? -
Vad har du på dig? En av Tonnys t-shirts och mjuckebrackor...
Vad är det på din musmatta? Har ingen

Har du...
Blivit kallad hora? Inte vad jag kan komma ihåg men det är mkt möjligt.
Ljugit om din ålder? Ja.
Bråkat utan anledning? Ja.

Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol? Nej.
Rökt? Nej.
Shoppat? Ja.
Skejtat? Nej.
Bakat? Japp.
Motionerat? Ja.
Solat? Ja.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards