Alla inlägg under april 2008

Av Emma - 1 april 2008 06:53


Asså jag vet men jag kan fan inte slita mig.. =D

Tonny ska upp nu och vad sitter vid datorn; *Tadaaaaa* En halvnaken filur med håret åt alla håll och gravidmagen i vädret!

Känner mig lite dålig *mahahaa* jag som skulle vända tillbaks på dygnet... det sket sig tydligen!

Fast jag är skitpigg så jag kanske kan hålla mig vaken tills ikväll.


Var in och pussade på Tonny lite, det enda han kan säga idag verkar vara: "mmm, mmmmm, MmmMMMM...."

Han ville tydligen inte gå upp än..


Idag ska jag städa, det behövs verkligen. Men va fan, hur kul e de egentligen? Önskar att jag var lite mer åt det rika hållet, då skulle jag aldrig mer städa själv.

Sen ska jag gå en riktig långis med hundarna, kanske kan få med mig Anna om hon inte skruttar i sängen hela dan. (för det brukar ju jag aaaaldrig göra)  ;P



Kan fan inte bestämma mig om vi ska sälja den ena soffan eller inte, har ju inte riktigt plats för den här men i nya lägenheten har vi ju de..

Fast vi behöver verkligen pengarna just nu och vi har en köpare.

Måste bestämma oss riktigt snabbt. *orka*


Yeah, yeah...


Ska nog gå med hundarna en sväng...


Kiss å bajs!


Av Emma - 1 april 2008 05:15

...måste ju berätta att vi ska flytta!

*Wiiiiiii*


Nya lägenheten ligger i ett "villalägenhetshus" eller vad det nu heter.. =)

Det är en 5:a eller kanske en 4½:a beroende på hur petig man är.


Nedervåning:

Stor hall, i hallen hittar man en toalett, en stor inbyggd garderob och trappen upp.

Stort vardagsrum

Stort rum (som för vår del blir lite som ett finrum/en matsal)

Kök med diskmaskin (woohooo)


Övervåning:

Stor hall med flera inbyggda garderober

Lite mindre rum (som blir datarum)

Stort rum med anslutande toalett med dusch (vårt sovrum)

Med anslutning till vårt sovrum finns ett till litet rum som blir bebisens rum.


Jag är så jävla nöjd så jag va bara tvungen att skryta lite. =)


BTW Emma A, om du får upp karln hit nu så har jag hört rykten om att det blir en stor 3:a ledig i stan!! *blink, blink*

Och om inte så blir vi nästan grannar (näääästan)


Nä nu måste jag verkligen sova.


Tjillevippen!

Av Emma - 1 april 2008 04:30


Jag har gått och blivit ödmjuk!!! =O


Vad är nu detta?

Kom på mig själv med att skälla på Anna för att hon beklagade sig över nån hemsk människa som brukar stöta på Brorsan ibland..

"Det är synd om henne, hon mår inte bra. Du får inte var dum med henne, hon har det säkert jättesvårt!"

Både Anna och Danne blev stumma av förvåning.

Dom som känner mig vet att jag är ganska duktig på att "tycka", och det finns aldrig ett mellanting. Är du guld värd eller förtjänar du inte ens att leva? Aldrig ett vidare stort beslut för mig...tyvärr.


Man ska inte tycka så mycket...kanske?


Har hört mer än en gång att jag är den sista folk i min närhet vill bråka med, men det kanske beror på att jag är envis, tjurig och framför allt, jag blir så jävla arg!!

Jag ger mig aldrig, mig kliver man då fan inte på! =)

Men det behöver nödvändigtvis inte betyda att jag är en elak jävel, för mina älskade behandlar jag med kärlek i sinnet. (haha, tycker iaf jag)


Jag har även bjudit hem mitt stora hatobjekt på kaffe, Tonny är fortfarande djupt chockad.

Inte för att jag hatar henne mindre men "det är ju så synd om henne"

Det kanske inte är ödmjuk jag har blivit, utan skadeglad?

Nää...jag som e så snäll? ;P


I vilket fall så känner jag mig oerhört snäll och trevlig just nu och eftersom både den ena och den andra sagt att jag blivit så himla ödmjuk så suger jag åt mig som en svamp. =)


Men dom stora frågorna återstår:

* Är man en sämre människa om man kräset väljer sina nära och kära och skiter i alla andra?

* Om man dömmer andra och snabbt gallrar ut dom "odugliga" , och dessutom är nöjd med det. Jag menar, riktigt jävla lycklig! Är man dum då?

* Och vad är egentligen roligast, att vara snäll.....eller ELAK!!! *moahahaha*






You know what makes me happy?

THE THINGS THAT MAKES YOU SAD!!!


;)


Puss på er!


Ovido - Quiz & Flashcards