Direktlänk till inlägg 12 november 2008

Livet går vidare..

Av Emma - 12 november 2008 18:51

Nathalii 6 veckor gammal.


Livet trallar på i sin vanliga takt och jag hänger mer eller mindre ofrivilligt med.

Tonnys föräldrar har både kommit och åkt sen jag skrev sist och dopet är avklarat. Hamstern har dött och jag har både lagt ut en annons på Bam och förmodligen hittat ett nytt hem åt honom. Känns väldigt bra med den här människan och jag tror att han skulle må bättre än någonsin där. Avslöjar lite mer sen när jag bestämt mig helt.

Förra veckan var en pärs på många sett och vis men nu är det nya tag som gäller. Tonny va pappaledig igår, den första dagen av många. Han ska vara förläldraledig varje tisdag från och med nu till och med den sista Augusti 2009. Efter det kanske jag börjar plugga så då får han vara hemma helt. Spännande!


På Fredag ska vi hem till Emma och Fredrik och käka middag  och gå husesyn. ;P

Ska bli kul.


Nä...det var lite om tiden sen sist. Återkommer senare med detaljer från te.x dopet.


Puss på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards