Direktlänk till inlägg 13 november 2008

Hemma igen.

Av Emma - 13 november 2008 18:31

Mammas hjärtegryn, finast i världen!



Nu har jag kommit hem igen, gick och mötte Tonny och sen gick vi en sväng på stan och köpte hårfärg till mig.

Efter mycket velande hit och dit så har jag bestämt mig för att mina dagar som partygalen tuttblondin är över.

Brösten ska bort, måste bara amma klart och sen vänta 6 månader innan jag kan operera. Tänker ju såklar inte ta bort allt, utan D-kupa vill jag nog ha. Men lite ska bort iallafall. *längtar*

Sen så ska håret få bli brunt igen. Är ju inte lika blond som jag varit längre och orkar inte hålla på att bleka då det sliter så på håret. Sen så har jag aldrig fått tillbaka min färg sen jag färgade det brunt första gången. Är en blandning mellan platinablondt och gul-oranget längst ner och mörkblont längst upp.

Not hot!

Så nu blir det medium brown som gäller från och med ikväll.

Återkommer med före/efter bilder när det är klart.

Hoppas jag inte kommer ångra mig nu då...det är ju i princip omöjligt att bli blond igen så jag hoppas verkligen att jag blir nöjd.

Förra gången färgade jag oxå den här färgen men då var jag så sjukt brun så det såg bara konstigt ut. Hade samma hårfärg som hudfärg.

Då färgade jag det mörkbrunt istället och det trivdes jag i men ju mörkare det är ju svårare blir det att bli blond igen så det ska jag inte göra nu. Sen så är jag likblek nu också så...


Jaja, ska iallafall vara brunett tills bröllopet tror jag. Då vill jag vara blond så jag får väl börja att sakta men säkert slinga i tid. Om det inte ska bli så där snyggt saffransfärgat som det blev sist. =)


Nä, snart kommer Ellen så jag ska plocka undan här lite innan.


                                                 XPussX

 
 
Therese

Therese

13 november 2008 19:55

Spännande med brunt! Jag vill också färga håret men jag orkar inte.. Och det är ju inte varje dag man har sin "naturliga" tråkiga färg.. :) haha..

Fin ny design föresten!

(väntar på bild på nya hårfärgen och lista över presenterna från dopet)

http://eiraheidemo.blogg.se

 
Therese

Therese

13 november 2008 23:28

Glömde säga att hon är sååå himla söt! :)
Och så ser det ut som att hon har samma frilla som Eira :)

Joar hälsar!

http://eiraheidemo.blogg.se

 
Anna hasselblad

Anna hasselblad

13 november 2008 23:49

ja, hon är lik sin pappa upp i dagen!
Inte har du berättat att du ska bli brunett emma..? ring mig i morgon så får jag se hur det vart =)

http://annahasselblad.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards