Direktlänk till inlägg 16 november 2008

Helgen: Middag, storstäd, snömys & film.

Av Emma - 16 november 2008 18:49

Den här helgen har vi hunnit med en hel del ändå. I Fredags så var det ju middag hos  Emma och Fredrik. Vi lyckades efter många om och men ta oss dit i blötan, iförd Tonnys typ 6 storlekar förstora gummistövlar klampar jag in med Tonny och Nathalii i släptåg. Tonny var helt slut efter att slirat fram med vagnen igenom hela stan, för det var ju inte direkt plogat.

Dom hade för övrigt en väldigt speciell hiss, haha..lät som en gammal fiskebåt ungefär. Jaja, åter till saken..

Till middag blev det mumsig lasagne, en morotssallad och även kubad vattenmelon med fetaost. Det låter skitkonstigt men ack så gott det var!

Ska absolut göras här hemma nån gång!

Sen blev det lite Idolspanade och skitsnack.

Hur som helst så var det en supertrevlig kväll. Tack för det!


Sen så var det Lördagen då..

Vi sov halva dan och efter det så blev det städ för hela slanten.

Han iallafall göra en äppelkaka däremellan men annars så gjorde jag inte så mycket mer.

 Tonny stod för middagen, det blev baconrullad kycklingfilé m. strips och bea. Supergott och de e bara såå skönt att slippa laga mat.

Vi fick iallafall en massa gjort, bland annat så sorterade Tonny cd-skivorna; det tog 4 timmar. =O


Så idag gick vi upp i hyffsad tid och gick en prommis i det fina vädret. Vit fluffig snö så långt ögat når och strålande sol! Kan det bli bättre?

Sen blev det lite mer städ, tvätt och pyssel och nu vankas det Clintan, för det hann vi inte med igår. =)

 

 
 
Fredrik

Fredrik

16 november 2008 19:15

"Saar vi" är typ samma som "men då säger vi det" när man avslutar ett samtal :)

http://lasekinky.blogg.se

 
Therese

Therese

16 november 2008 20:09

Vad är en fyriskaka då? :)

http://eiraheidemo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards