Direktlänk till inlägg 16 november 2008

Doppresenterna.

Av Emma - 16 november 2008 20:00

Therese efterlyste inlägget om doppresenterna som jag utlovade förut (vilket jag helt glömt bort).

Iallafall så kommer dom här:

 

* Från hennes gudmor Amanda fick hon En ram i silver med både plats för foto och fot/handavtryck i lera.

* Från min farmor m. familj fick hon En  jättefin "vas" av tenn.

* Från hennes mormor och morfar fick hon Världens sötaste silverram med en krona på och även hennes namn ingraverat. Hon fick även mormors gamla armband som hon fick när hon döptes, ett jättesött med en fyrklöver på.

* Från henns moster fick hon En supergullig Kanin med klänning och rosett i "håret".

* Från hennes farmor och farfar fick hon Världens sötaste sparbössa av silver som ser ut som en liten vagn "a´la askungen" med rullbara hjul och en prinsessa på. Den är graverad med dopdatum och namn och är även fylld med pengar.

* Från hennes faster m.familj fick hon Ett halsband med hennes månadssten i och en Miranda bok + Miranda Nalle.

* Från hennes farbror m. familj fick hon En liten gosig hund och ett halsband i silver med ett N.

*  Från våra vänner Kicki och Anders fick hon Ett halsband i silver med ett Nalle-smycke och även en Willow Three-skulptur som hette Guardian Angel.

* Från min kusin Christoffer fick hon Ett rosa prinsess "matsett".

* Från min kusin Veronica m. familj fick hon Tummen skål och sked.

* Från min moster Kicki m. familj fick hon En supersöt ram som ser ut som en rosa fot.

* Från våra grannar fick hon Ett halsband med ett hjärta med en liten röd sten i.

* Och från oss har hon fått 2 stycken Nalle Puh tavlor, en Bukowski nalle och ett halsband i guld med ett hjärta där det står Nathalii.


Tror det var allt, om nån känner sig bortglömd så hojta gärna till!

 
 
Therese

Therese

16 november 2008 20:13

vad mycket fina presenter :)

http://eiraheidemo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards