Direktlänk till inlägg 17 november 2008

Bam ska flytta!

Av Emma - 17 november 2008 19:53

Jag har ju sagt att vi funderar på att Bam ska få flytta till nån annan som har mer tid och ork.

Han kommer rätt mycket i skymundan här därför att Devon alltid, alltid ska ta plats och  vara i centrum.

Och eftersom Bam är liten och pluttig så är det han som förlorar den kampen. (eller egentligen alla kamper mellan dom två)

Iallafall så har det börjat skära sig lite emellan dom sen Nathalii kom och dom måste kämpa ännu mer för att stå i focus, Bam blir arg på Devon hela tiden och flyger på honom och biter honom överallt. Det brukar inte bry Devon speciellt mycket i vanliga fall men nu börjar han få nog och säger ifrån. Och eftersom han väger 45 kilo mer än Bam så har lilla Bam inte en chans.


I vilket fall som helst så har vi nu hittat den mest perfekta kvinnan i hela världen som ny matte till vår lilla Bam.

Hon är 60 år och förtidspensionerad, hon bor i ett radhus i Sundsvall och ägnar dagarna till att gå i skogen med sin Papillon-tik som är 7 månader.

Sen så sover lilla tjejen i sängen med matte, hon sitter även vid bordet och är med när det fikas m.m

Hon får husmanskost till middag och torrfoder dygnet runt, när hon än känner för det.

Med andra ord, han kommer bli rejält bortskämd och älskad.

Han kommer få en flickvän i samma storlek och han kommer aldrig, någonsin behöva sitta ensam hemma.

Jag är såå nöjd och det känns inte alls jobbigt att han ska flytta längre, han kommer få det så himla bra där, det är jag övertygad om!

Våran fina kille!! Vi kommer sakna dig!

 
 
Ingen bild

Anna hasselblad

17 november 2008 20:56

nu när man tänker efter så kommer man nog sakna bam! men han kommer få det hur bra som helst! =)

 
Therese

Therese

17 november 2008 22:33

Vad synd att han ska flytta, det är ju aldrig kul att skiljas från nån i familjen. Men vad skönt att han kommer få ett bra hem :)

http://eiraheidemo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards