Direktlänk till inlägg 14 november 2008

Hår

Av Emma - 14 november 2008 03:40

So... envis som jag är så testade jag att färga ändå. Och det gick ju hur bra som helst? Måste blivit nått fel innan för på slingan syntes det inte ett skit.

Det blev iallafall grymt mörk, för mörkt.

Men det är ju toning så om några tvättar så ser det säkert bättre ut, I hope.

Känns i vilket fall som helst skitkonstigt att vara brunett, vet inte riktigt vad jag ska tycka..

Ska iallafall till Emelie och klippa mig när jag fått lön (om hon har tid?), det behövs verkligen. Är så grymt slitet och sen så vill jag klippa till det lite, typ lite snelugg eller nått sånt. Är ju så jäkla tråkigt nu, blir bara en hästsvans; även om jag försöker med nått annat så slutar det alltid med det.

Lovade ju en bild men det får bli imorron eftersom det är blött och ofixat just nu.

Nä, nog om hår.


Lilla älsklingen var såå övertrött så hon kunde bara inte slappna av och somna. Det tog flera timmar innan hon tillslut somnade. Tonny gick runt, runt i cirklar i mörkret i "extrarummet" och sjöng Kim Larsen låtar för henne tills hon somnade.

Lilla gumman, tycker så synd om henne när det blir så här. Hon vill sova men allt är bara fel och hon blir så ledsen. =(

Nu sover hon iallafall som en stock i sin säng, sötgurkan!

Tonny sover också som en stock men jag vet inte om jag vågar gå och lägga mig. Han har försovit sig 2 dagar i rad nu och jag är rädd att han ska göra det imorron också.

Jag har ställt min väckarklocka men jag vaknar ju aldrig av den annars så varför skulle jag göra det nu?

Men jag är fruktansvärt trött...hmm, tror nog jag måste sova. Får verkligen hoppas att åtminstonde nån av oss vaknar.

Jaja, hoppa i sängen bums då.


God natt och sov så gott!

 
 
Anna hasselblad

Anna hasselblad

14 november 2008 11:59

åh..Brunett! =) kom ner så får jag seee =)

http://annahasselblad

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards