Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Emma - 4 juni 2008 16:34

Idag är jag trött, väldigt trött.

Va på stan med mamma och Ellen en sväng och mumsade glass, det var allt som krävdes för att köra mig i botten.

Jag är helt slutkörd.

Träffade Ante Carnbro idag oxå, det var trevligt. Längesen man surrade med honom. =)

Väntar på att älskling ska komma hem, saknar honom lite. Vill ligga i sängen och kolla på film och mysa, bara vara lixåm. Han är underbar min Tonny, finns verkligen ingen gulligare. Fast de e klart, han har ju sina brister han också.

Igår var han t.ex otrogen, han hade med sig en flamma hem från jobbet som han tillbringade hela kvällen med. Hon ska tydligen bo här hela veckan.

Sony ericsson W850i heter hon visst, rätt snygg va hon oxå. =)

Hon kan gör saker som jag inte kan, kanske det han fastnat för.

T.ex så kan hon spela en låt som han tydligen finner jävligt roande, bifogar den här nedanför.

Nä..nu kommer han nog hem vilken sekund som helst, ska fånga honom och binda fast han i sängen innan han får chansen att börja knappra på den där jäkla mobilen. =P


 Puss å kram, vi ses på stan! ;P

Av Emma - 4 juni 2008 01:07

Njuter till max just nu. Så fruktansvärt skönt med sommar, äntligen!

Har bakat massa idag, mums. Gjorde bl.a negerbollar (dom hette faktiskt så i receptet) dom var grymt goda. Tror aldrig jag smakat så goda "bollar" nån gång i hela mitt liv. Jag är inte bara snygg, jag är duktig också! =)

Nä nu ska vi iväg till dagis och städa *suck* men hundarna får sig iaf en prommis.

Devon har gjort illa sig föresten, har nått sår typ mellan klorna på tassen. Det är super svullet och läcker ut blod och var hela tiden, tror det fastnat en glasbit där förut och sen har det läkt ihop men blivit en infektion och nu har det spruckit upp och glasbiten kommit ut. Han är iaf halt och verkar ha väldigt ont.

Så nu har han ett stort paket på foten och en snygg liten strumpa utanpå det så att det får läka ifred, supersnyggt! =D

Nä..nu ska jag ta min halta hund, min trötta karl och min lille bananfluga (Bam) och strutta iväg till Tuvan.


Pussimojs på er!


Ps. Slänger in en bild på min läckerbit! =) Ds. 


Ovido - Quiz & Flashcards