Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Emma - 11 juni 2008 12:28

Haha..va korkad jag är!

"Sent ska syndaren vakna" heter det ju!

Herregud, min hjärna verkar inte funka idag. *skäms* 


Dagens fiskmås går till *tadadadaaaaaa*  MIG!

Av Emma - 11 juni 2008 12:18

Haha...eller hur heter det nu?

Har iaf varit på stan en sväng med Rebecca och hennes lilla charmtroll Cornelia, sen gick vi och fikade på Waynes och Cornelia kallade mig för Emmaapa. Haha..

Jag tog dock bara en cola light eftersom jag pulat i mig massa kakor och bullar i flera dagar nu och är liiite less på det. =)

Men nu när jag kom hem så kom jag på att jag är hungrig, och vad lockar inte mer än McDonalds?? Så nu har jag ringt och tvingat hit Anna, hon ska gå och mumsa med mig.

Så himla onödigt att smälla i sig hamburgare men det är ju sååå gott.

Jag är en hamburger-syndare!

Sen jag blev gravid så är hamburgare det bästa jag vet tror jag. Ibland är det donken som gäller, ibland bigboy, men ALLTID hamburgare!

Förut var jag mer en pastasalladsmänniska, jag skulle alltid ha det om vi inte åt hemma. Menmen..fuck pastasallad, nu ere hamburgare som gäller!


Hoppas ni lunchat nyttigare än vad jag ska göra idag, men det har ni säkert. =)


Tingeling gott folk! 

Av Emma - 11 juni 2008 09:27

Vaknade 9 idag, inte direkt vanligt för att vara mig.

Ska träffa Rebecca klockan 11 och gå på stan en sväng, lär väl bli en fika kanske.

Måste kolla om det finns nån tvättid idag också, vore ju bra att ha allt tvättat innan man flyttar.

Sen tänkte jag börja packa ner lite mer grejjer och även städa lite. Egentligen så skulle Petta hjälpa till att flytta idag men han är sjuk så nu vet jag inte riktigt hur vi ska göra, Amanda kanske anmäler sig som frivillig? ;P


Nä nu ska jag ta tag i dagen, hundarna måste ut.


Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards