Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Emma - 9 juni 2008 22:02

Hade som ni säkert märkt surtant som domän förut, det hade jag av den enkla anledniningen att Häxan Surtant är min sanna idol. (nästan, ibland,  förutom Svampbob fyrkant såklart)

Men..hur kul e det att ha haxansurtant som domän? Det suger..så då blev det surtant (för jag e lite utav en surtant) men det suger också, faktiskt.


So..jag känner mig väldigt barba just nu... så då blev det BarbaEmma, för det är just det jag är; BarbaEmma!


Nu ska vi barba oss iväg till VUAB


Pussimojs!

Av Emma - 9 juni 2008 21:37

Tänkte överge bloggagratis och ta mig till blogg.se, man kan designa mkt roligare där och göra en mer personlig sida.

My ass att dom va bra!

Krånglade bara och inte ett skit funkade...så jag håller mig till min opersonliga men dock krångelfria bloggagratis-blogg.


Amanda, jag säger bara... SWEET!! 


Pling! 

Av Emma - 9 juni 2008 16:17

Jag har bakat! Massor!!

 Bakade först en vaniljsockerkaka och sen en blåbärssockerkaka. Sen pep jag till stallet en sväng, Amanda och Malle hoppade.

När jag kom hem bakade jag kanelbullar, havrekakor och kokostoppar.

E sugen på att fortsätta idag men jag vet inte riktigt vem som ska äta upp allt, eller jo...det vet jag. =D *mums*

Ska kanske baka någonting till Tonnys lillsyster, hon tar studenten på Torsdag men hon har inget riktigt kök så det blir pizza på hennes stora dag. =)

Och jag vet inte riktigt om jag kan tillåta det..ingen student utan tårta, så e det bara! Frågan e bara, får man ner en tårta i en kylväska? Och ska jag göra en smörgåstårta eller en vanlig..eller bara nån kaka? Fan, svårt val. =P Jaja, får se hur jag gör..

Jag har vekligen fått baknojja, tycker det är så jäkla kul!


Tonny var iaf hos Johnssons och tatuerade sig i Lördags, det blev skitsnyggt. Tonny var nöjd oxå så det är ju bra, bild kommer sen.

Och det leder oss till min nya mani, den där steriliserings tvålen/krämen man smörjer på efter att man tatuerat klart. Åhh, den luktar såååå gott!! Skulle kunna bo i en sån där flaska!

Jag ryser i hela kroppen när jag känner lukten, gaaahhh...kärlek!!

Så..nu vet alla att jag är en galen "tatueringssteriliseringsgrejjsknarkare". Känns bra! =)


Nä.. nu kommer min smurf hem snart, ska gå och möta honom och släpa med honom på Hemköp.



PussåKram på er! 


Ovido - Quiz & Flashcards