Direktlänk till inlägg 9 juni 2008

Steriliserings-sniffande Bakgalning!

Av Emma - 9 juni 2008 16:17

Jag har bakat! Massor!!

 Bakade först en vaniljsockerkaka och sen en blåbärssockerkaka. Sen pep jag till stallet en sväng, Amanda och Malle hoppade.

När jag kom hem bakade jag kanelbullar, havrekakor och kokostoppar.

E sugen på att fortsätta idag men jag vet inte riktigt vem som ska äta upp allt, eller jo...det vet jag. =D *mums*

Ska kanske baka någonting till Tonnys lillsyster, hon tar studenten på Torsdag men hon har inget riktigt kök så det blir pizza på hennes stora dag. =)

Och jag vet inte riktigt om jag kan tillåta det..ingen student utan tårta, så e det bara! Frågan e bara, får man ner en tårta i en kylväska? Och ska jag göra en smörgåstårta eller en vanlig..eller bara nån kaka? Fan, svårt val. =P Jaja, får se hur jag gör..

Jag har vekligen fått baknojja, tycker det är så jäkla kul!


Tonny var iaf hos Johnssons och tatuerade sig i Lördags, det blev skitsnyggt. Tonny var nöjd oxå så det är ju bra, bild kommer sen.

Och det leder oss till min nya mani, den där steriliserings tvålen/krämen man smörjer på efter att man tatuerat klart. Åhh, den luktar såååå gott!! Skulle kunna bo i en sån där flaska!

Jag ryser i hela kroppen när jag känner lukten, gaaahhh...kärlek!!

Så..nu vet alla att jag är en galen "tatueringssteriliseringsgrejjsknarkare". Känns bra! =)


Nä.. nu kommer min smurf hem snart, ska gå och möta honom och släpa med honom på Hemköp.



PussåKram på er! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards