Direktlänk till inlägg 10 juni 2008

Sjuk..

Av Emma - 10 juni 2008 19:38

Mår inge bra alls idag, så himla opassande att bli risig just nu.

 Imorron ska vi ju köra bort allt som är i frådet, på Torsdag ska vi köra bort allt i garderoberna och i köket och på kvällen ska vi på Nanas student. Sen på Fredag ska vi flytta resten. Och sen ska man ju fixa iordning alltihopa och även städa ur den gamla lägenheten. Känner mig verkligen inte i form för en massa rännande hit och dit. *suck*

Var iallafall förbi i nya lägenheten idag och den är inte klar än. =O

Vardagsrummet är målat men fondtapeten är inte uppsatt, köksbänken och diskmaskinen är på plats men rören är inte  inkopplade. Datarummet är målat men golvet är inte inlagt och i barnkammaren var ingenting gjort och därinne ska en massa garderober rivas ut och det ska målas, sen hade han sagt att han skulle bygga ett skötbord oxå men vi får väl se hur han hinner med sig. Fattar inte hur han ska hinna fixa allt det där på 2 dagar.

Man får ju hoppas att han är där nu ikväll för då hinner han förhoppningsvis klart med nedervåningen idag.

Börjar bli nervös, vill inte flytta in i en halvklar lägenhet som stinker målarfärg.


Nä..ska nog lägga mig och vila en stund, känner mig svimfärdig.


Ciao! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards