Direktlänk till inlägg 27 juni 2008

Fortfarande inget internet...

Av Emma - 27 juni 2008 00:04

... nu har det gått 2 veckor men fortfarande inte ett endaste ljud från bögbolaget.

Helt sjukt vad beroende man är av internet egentligen, inte bra!

Jaja, får ju låna brorsans dator. =)


Iallafall, livet flyter på och allt är bra.

Är i vecka 30 nu och jag känner mig grymt stor och tung, varmt är det oxå.

På ett sätt känns det som att jag bara har 10 veckor kvar, och på ett sätt känns det som hela 10 lååånga veckor kvar. Jag har trots allt avverkat 30 av 40 veckor så på det sättet är det inte så långt kvar. Men nu börjar det verkligen hända saker, magen växer så det knakar och det börjar tungt, väldigt tungt.

Får se hur det känns om ytterligare 10 veckor. =)


Vi har kommit iordning i nya lägenheten iallafall och vi trivs superbra!

Är så tyst och skönt här, inte en massa fulla människor eller tutande bilar.

Imorron får Gunvald flytta ut och bo i sin nya utebur. Hoppas att han kommer trivas. Djur ska inte sitta inne i små burar med spån i. Dom ska få vara ute i friska luften och äta gräs. Uteburen blev ju vääääldigt stor, den ser snarare ut att vara till för 2 små ponnysar än för ett litet marsvin. =)


Nä..nu vill Danne sova =) ska väl låta han göra det.


Natti!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards