Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Emma - 1 oktober 2008 13:53

Har för första gången sen fisen föddes sovit nästan en hel natt, hon har bara ätit 4 gånger. Känner mig hyffsat mänsklig idag trots att jag fortfarande befinner mig i min bubbla.

Livet är underbart!  =)


Nu ska jag klippa Tonny och sen ska vi iväg och fixa lite grejjer, typ handla och så.


Tjing!

Av Emma - 1 oktober 2008 01:37

Äntligen!

Nathalii har kommit på att det är mycket roligare att sova om man käkar samtidigt vilket resulterat i att hon använder mig som mänsklig napp. Vilket kan bli lite problematiskt ibland, och inte minst sagt jobbigt.

Men nu ligger Pajsingen äntligen i sin säng och sover så sött. Får se om jag får sova lite mer i natt, hoppas det.

 Devonbrummar där nere och vill ut men jag kan inte gå med dom för Tonny är på Tuvan och jobbar. =/ Dom får helt enkelt vänta en stund till, och det var faktiskt bara 2 timmar sen dom var ute så det borde inte vara kris.


Nä..sätta igång diskmaskinen, ta en dusch; och äntligen, kasta sig ner i bingen och kinesa med Tonny. *myyys*

Ovido - Quiz & Flashcards