Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Emma - 2 oktober 2008 17:39

Ända sedan den första gång jag såg dig har jag vetat att vi alltid kommer vara tillsammans.

Det finns ingen som du.

Ingen kan älska som du kan.

Du får mig att vilja leva för evigt, du får mig att orka igenom även det värsta.

Jag älskar dig.


Du har gett mig den finaste gåvan i hela världen, det bästa av allt.

Världens vackraste lilla dotter, vi har skapat henne tillsammans. Hon är underbar, hon får mig att vilja gråta när jag försöker skratta. Hon får mitt hjärta att vrida sig av smärta när hon gråter. Hon är värld guld och mer därtill. Hon värmer mitt hjärta, min lilla Pajsing!


Tack för att du finns älskling, tack för att du finns hos mig och tack för att du älskar mig så som du gör.

Tack för underverket, tack för Nathalii.


Jag älskar dig Tonny, dig och Nathalii; av precis hela mitt hjärta. 



PUSSAR PÅ MIN UNDERBARA FAMILJ!! Ni är bäst!



Av Emma - 2 oktober 2008 16:38

Tonny brukar alltid kalla mig för sin lilla paj...så när Nathalii föddes blev hon ju automatiskt också en paj. Och Tonny blev ju då Pappa Paj, jag blev Mamma Paj och Nathalii blev en liten Pajsing.

Sen kom jag och tänka på den där låten man brukade sjunga i bussen när man skulle på skolresa när man var yngre...

Ni vet, hajsången?

"Oh pappa haj, dah daaah dah dah dah dah daaah. Oh mamma haj dah daah..."

osv

Så det är nu vår signaturmelodi. =) 

Oh Pappa Paj DAH DAAH, DAHDAHDAHDAH DAAH!! Oh Mamma Paj  DAH DAAH,DAHDAHDAHDAH DAAH...

Jag går omkring och småsjunger hela dagarna...stackars Tonny har inte ens hört hajsången innan så han tycker att jag är knäpp. Men Pajsingen diggar iallafall (hon sa det.) =D


Nä nu vill lilla hajen ha mat så tuttexpressen måste rycka ut!!

=P

Av Emma - 2 oktober 2008 16:30

Har helt fastnat för den här låten just nu..spelar den varje kväll när jag gör ordning Nathalii för kvällen, Tonny håller på att bli galen. =)

Ovido - Quiz & Flashcards