Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Emma - 27 oktober 2008 21:41

Slänger in några bilder från fredagen.


#1: Mumsa pastasallad. Från vänster: Brorsan, kusin Christoffer, Jag m. Nathalii på magen, Viktoria och kusin Veronika.

#2:Osminkad supersliten, supertrött mamma m. supersöt pajsing.

#3:Lille paj i favvoselen.

#4:Vi hittade en alldeles lagom stor nalle på Technichus.

Av Emma - 27 oktober 2008 19:49

Hittade den här bilden på technichus, skulle bra gärna vilja veta vad konstnären gick på när denne fick den här tanken?

Av Emma - 27 oktober 2008 19:34

Idag bar det iväg ner på stan igen för att byta några grejjer jag köpt till Nathalii, bl.a ett par strumpor från Åhléns som var trasiga. Hade inget kvitto men efter lite påtryckning så fick jag byta dom ändå. Lämnade tillbaka ett par strumpbyxor också eftersom dom var alldeles för stora för lillskrutten, blev ett par supersöta rosa "uggs" istället. Nu är iallafall dop outfiten klar för hennes och Tonny del, bara en tröja som jag ska inhandla så är jag också klar.

Sen ska det köpas ljus och lite saker till tårtorna så är allt klart sen. Känns skönt!

Ja just det jag, dop-presenten till Nathalii från oss ska ju också köpas. Så jag måste på nått sätt ta mig till birsta igen innan dopet.

Både hennes smycke och min tröjja ska jag köpa där.


Köpte iallafall nya leggings till mig idag, det var på tiden. Köpte även en sån där smart grej till badbaljan idag. Ni vet en sån man lägger bebisen i så att man slipper hålla upp dom med armen. Hon blir ju hal som en ål så vi har duschat istället och det är ju inte lika mysigt som att plaska i baljan. Men nu blir det bada igen med andra ord!


Var på Waynes och fikade med mamma och Ellen och planerade det sista inför dopet. Hon ska ju firra sallader och så så firrar jag tårtorn, skönt med hjälp!


Sen gick jag en runda och skrev upp saker som vi önskar oss i dop-present. Eller som hon önskar sig...eller hur säger man?

Hittade en hel del i varierande prisklasser så att alla ska kunna hitta nått. Är så svårt att veta i vilken prisklass man ska ligga i så nu har vi allt emellan 100 och 350, känns inte allt för saftigt va?


Sen blev det oturligt nog bigboy till middag med Tonny, ska inte äta massa skit egentligen med nu blev det så iallafall. Bajsbulle på det!


 Nä, nu måste jag mysas lite på min älskade lilla bebis!!


Puss å kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards