Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Emma - 25 oktober 2008 02:35

Veronika skrattade åt Nathalii idag och sa att hon hade vad hon kallade "Emma suröga-blicken"

Haha...jag blängde tydligen alltid på allt och alla precis som Nathalii gör. Det hade jag inte en aning om men nu vet vi iallafall varifrån hon fått den blicken. =)


Stackars pajem har fått så mycket hormonpliter. ser ju nästan ut som värsta tonåringen. =) Sen så kliar det också. Stackars älskling!

Av Emma - 25 oktober 2008 02:15

Bild: Nathalii ligger i Faster Nanas knä och slaggar. Kolla in tuppkammen hon har alltså! Snacka om att hon har mystiska virvlar. =)



Idag var jag som sagt på stan och shoppade lite. skulle egentligen bara köpa ett par byxor och lite annat småtjaffs till Nathalii men det blev lite mer. =)

Hela vagnen var överbelamrad av påsar när jag väl gick mot Technichus för att kalasa. Och då var jag bara på stan i 1 timme.


Köpte iallafall:

* Farsdagskort till Tonny från Nathalii och till pappa från mig.

* Farsdagspresent till Tonny.

* Blommor och Årefabrikens choklad till mamma som tack för hjälpen med bla. dopinbjudningarna.

* Samma choklad och hembakta bullar från Gårdsbutiken till Tonny för att han hade en skitdag på jobbet. =)


Och till Nathalii blev det:

* 2 par Hello Kitty strumpbyxor

* 2 par byxor

* 2 bodys

* 1 klänning

* 2 julklappar

* Hårspännen med söta spå rosa rosetter som hon ska ha på dopet.

* Hello Kitty hårsnoddar hon INTE ville ha. *stackars barn*

* 4 par strumpor.


Tror det var allt...typ.

Blev inget till mig men imorron ska vi till Birsta med Anna och Danne så då lär jag kanske hitta nått. Måste ju köpa nått som jag kan ha på dopet iallafall.


Sen var det ju kalas också ja. Var massor med ungar och alla lekte och hade kul. Mumsade pastasallad och tårta och provade roliga saker. Skitkul! Tror att Ellen var nöjd oxå, hon verkade iallafall superglad. =)


Sen när vi kom hem så kollade vi på Idol. Måste ju säga att det var skandal att dom röstade ut Loulou (stavas?) Speciellt när den hemska lilla ungen Palm e kvar. Såååå störande dampig jävla målbrottsnisse. Gaahhh!!

Allt han sjunger låter ju fan lika dant.


Nä nu måste jag sova för jag ska upp klockan 7 imorron. Tonny och Nathalii sover redan så jag får krypa ner försiktigt och gona ner mig.


Natti på er.


Måste bara berätta; på söndag ska jag träffa någon jag längtat efter big time. =) Ska bli intressant.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards