Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Emma - 19 oktober 2008 23:39

Jaha, det var ett tag sen man bloggade. Men lite lathet blandat med lite tid så vips, inget bloggande.

Har verkligen inte haft lust att blogga, vet inte varför men så är det.


Jahaja, lite uppdatering då kanske.

Lillfisen sover inte på nätterna och därmed inte heller jag. Däremot så sover hon hela dagarna, vilket jag däremot inte gör, vilket resulterar i en ap-trött mamma.

Jag är snyggt blå under, och sexigt röd i och runtom ögonen. Känns lite jobbigt men hon lär väl fatta piken och börja vända tillbaks på dygnet snart. (hoppas jag)

 Annars så har veckan varit rätt lugn, fixat dopinbjudningarna, jobbat på VUAB (för första gången på många månader, fast Tonny var ju med såklart), bakat massor, storstädat, promenerat m.m

Sen i Fredags så kom först Emmasson på oväntat besök en liten stund och hälsade på Nathalii, och sen kom Mathias och Tina på ett väntat besök. =)

Det var trevligt iallafall.

Och i Lördags städade vi massor och fixade en hel del som behövdes göras, och dessutom så kom Ellen på besök i några timmar. Hon hjälpte mig att passa Nathalii. =) Hon är så söt, sprang och kollade till henne var 5:e minut när hon sov för att kolla att hon sov bra och låg skönt. Sen berättade hon stolt för mig att hon gjort en resemugg av en gammal chokladpudding-"mugg" (sån där liten "färdig-pudding" ni vet) också hade hon skrivit "Nathalii är bäst" på den. Hehe..undrar vad hon ska ha den resemuggen till? Dom e roliga om små liven. =P


Iallafall så blev det VUAB sen med Danne och Anna, och efter det blev det Oceans 12 och sockerkaka framför tv:n. Myys!

Idag har Nana och Kim varit och hälsat på, och dom hade med sig mummsigt fika. Brago kex, en hembakad banan och mjölkchokladspaj och Pepsi. Jättegott, tack!

Haha..måste bara berätta; Kim var in och köpte pepsi, och sen sa han "..hmm, hade ju egentligen velat ha hallonsoda....men det kändes så bögigt..."

Haha...karlar, dom e roliga dom.

Det var iallafall trevligt med besök, vi satt mest och pratade och kollade lite på nån film som gick på tv. Sen så luskade jag ut att om vi bestämmer oss för att Bam ska få flytta ifrån oss så var Nana och Kim sugna. Känns skönt att han isof får flytta till nån vi känner. OM han nu ska flytta.

Och Pajsingen sov under i princip hela besöket hon, ogästvänlig som hon är. =) Men nu vågade Nana iallafall hålla henne.


Nä..Pajen är klar för sängen och jag ska in i duschen. Imorron är det mycket som ska göras så jag inbillar mig att Nathalii ska sova somna tidigt i natt. (My ass att hon kommer göra).


Ses imorrn people!

Ovido - Quiz & Flashcards