Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Emma - 24 oktober 2008 13:14

Ska på stan nu och shoppa lite kläder till Nathalii tänkte jag. Sen måste jag på banken och sätta in pengar så att vi kan betala räkningar.

Och sen bär det av till Technichus (stavas?) på kalas, Ellen fyllde ju år igår och hon ska ha sitt kalas där. Nu jävlar ska det lekas!! =)

Tonny är laddad till tusen och jag kan ju säga att mamma lär få passa Nathalii för jag är grymt sugen på att prova massa roliga saker.

Tur att man aldrig växer upp! *ler*


Nä...skynda, skynda. Måste ut med hundarna innan jag går.


Tjing!



Nathalii myser med mormor. Hon ser nästan ut som en liten farbror när hon ligger sådär med håret på ända och allt. :) *älska*

Av Emma - 24 oktober 2008 04:26

Såklart vaknade prinsessan när jag la huvet på kudden och drog täcket över mig. *suck*

Och jag vägrar ha henne i sängen med mig för då får jag ändå inte sova. Hon både svettas och brer ut sig som far sin. =)

Inatt har han sovit tvärs över min säng och hon i mitten av min säng och jag på en lite, liten kant. Så då skällde jag på min karl och utvisade min dotter till sin egen säng. Och då, äntligen kunde man få sova lite.

Nu har Nathalii deckat så jag ska ta och krypa ner med Tonny och mysa en stund innan jag ska upp igen.


Blev ett konstigt inlägg det här.


?


Natti

Av Emma - 24 oktober 2008 03:13

...jag vet att jag lovade mig själv att börja blogga ordentligt igen men jag hinner fan inte.

Jag får ju inte sova på nätterna eftersom pajen håller mig vaken då, så då passar jag på att sova på dagarna när hon sover istället. Sen så tar allt så fruktansvärt mkt tid, bara att ta sig ut med hundarna tar år och att lyckas plocka ur diskmaskinen är inte så lätt det heller när man får springa emellan och stoppa in nappen i munnen på tösen hela tiden.

Det går långsamt med andra ord, mycket långsamt.

Menmen, vi tar oss fram iallafall. Maskinen blir urplockad och ibland till och med iplockad. Hundarna får röra på sig och ibland, nån gång då och då..så hinner jag blogga. =)


Idag har vi iallafall varit hos mamma och pappa och grattat lillasyster Ellen som fyllde 7 år. Herregud vad fort tiden går, känns som att hon föddes igår.  nästan

Hon fick massa paket och vi mumsade lasange (Ellen val) och hembakad princesstårta. Sweet!

När vi kom hem blev det film och mys i soffan, kollade på Spiderwick; mycket bra, och nu äre bingen som väntar.

Ska på BVC imorron 09.30 så jag ska försöka sova lite nu när pajsingen äntligen somnat.

Sen får vi se om jag lyckas blogga imorron, jag röstar iallafall för det.



Puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards