Direktlänk till inlägg 8 oktober 2008

Vilken tid det tar!!

Av Emma - 8 oktober 2008 17:35

När man blir förälder så borde man få minst 5 extra timmar per dygn. Allt tar så fruktansvärt mkt längre tid när man har en liten som ska släpas med överallt.

Bara en sån sak som att tvätta, hur gör alla ni andra som har små barn egentligen? Är Tonny hemma så är det ju inget problem men när jag är själv med henne så blir det svårt. Att lämna henne ensam uppe är inte ett alternativ, och att ta med henne är ju jäkligt svårt. Jag kan ju inte gärna lägga ner henne på golvet och att släpa ner babysitterna varenda gång känns lite väl drygt. Igår fick jag knacka på hos Anna och be henne hålla henne medans jag rusade ner, och idag fick hon ligga i nedre hallen och sova i vagnen medans jag skyndade mig att slänga in en maskin. Det gick ju jättebra men det är ju inte alltid man nyss varit på prommis när man måste ner och ta tvätten.

Nä..krångligt sänger jag bara!

Ska gå och köpa en bärsjal imorron tror jag, då är tvättproblemet löst och så slipper jag släpa upp och ner vagnen varenda gång hundarna måste rastas. Saknar faktiskt en sjal som tusan, det är det enda som jag verkligen behöver. Allt annat har jag i överflöd.

Då återstår det bara att se om jag hinner iväg på stan imorron då...


Nä nu ska jag laga mat medans pajen sover.


Visst e hon söt våran prinsessa!

 
 
anna

anna

8 oktober 2008 19:33

söt som socker! =)det ser så mysigt ut när de ligger i vagnen. tänk om man kunde få bli nerbäddad så! =)

http://storasyrran.blogg.se

 
Ingen bild

Anna hasselblad

9 oktober 2008 08:42

Lill Gosingen!

Snart ska jag iväg på ul Önska mig lycka till!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards