Direktlänk till inlägg 20 oktober 2008

Sova heeela natten lång!! (nästan)

Av Emma - 20 oktober 2008 21:06

Förken löken sov hela natten i sin säng med bara 1 "matstopp" vid 4 tiden och sen vaknade hon klockan 7 och var hungrig igen. Sen la jag henne i vår säng med det var mest av bekvämlighetsskäl för min egen del. =P Tonny hade ju klivit upp så då fick hon ligga på hans sida och allt var frid och fröjd.

Iallafall så sov vi till klockan 14.00 Den du!

Såhär utvilad har jag inte varit sen hon föddes kan jag ju säga, sååå skönt.

Sen att allt jag skulle göra idag gick åt helvete är ju en annan femma. =)

Handlade ju iallafall lite på ICA och postade dopinbjudningarna. Så imorron får jag släpa mig upp i åtminstonde liite mer hyffsad tid och gå runt och lägga inbjudningarna till dom som bor i stan i postlådor här och där. Och dessutom ta en tur till Norrhallen och köpa fler nappar, för sen vi köpte RB nappen så duger inga andra nappar...alls. Dom flyger all världens väg om man stoppar in dom i munnen på henne. Stackars kräsna lilla tösen. =)


Nä...vi har mumsat tacos idag och nu ska vi glo på en film som jag hittade här hemms som vi inte sett än. Snarra lite godis ska jag göra också. Fyyy på mig, jag har inte ens varit på nån långprommis idag bara för att vi gick upp så sent. Och sen dessutom äta onyttigheter. Olydigt! 


Nä..Tonny ropar (han är less på att vänta).


Tjing!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards