Direktlänk till inlägg 28 oktober 2008

Virvelvinden bor i min säng.

Av Emma - 28 oktober 2008 10:23

Hjärtegrynet har tillbringat nattan i min säng. *gäääsp*

När mörkret faller på så förvandlas min annars så behagliga och snälla dotter till en virrvelvind. Det sparkas, slåss, petas, klöses och snurras. Hur jag än lägger mig så lyckas hon alltid få fram sina sparkande små fötter till min mage och hur mycket täcke jag än pular emellan oss så lyckas hon ändå bryta sig igenom för att klösa lite på mina bröst. Så fort jag släcker lampan så ska hon vara vaken och prata och snurra omkring som en virrvelvind.

Och så fort jag somnar så har hon "råkat" spotta ut nappen.

Jävlas hon med mig eller?


=)


Idag ska jag storhandla, fast det känns inte sådär superkul eftersom pengarna på nått konstigt sätt sinat lite mer än vad jag tänkt. Så det blir inte vaktelägg och rysk kaviar till frukost direkt.

Mamma ska iallafall skjutsa bort mig och pajen så ska vi gå runt i lugn och ro och handla. Hatar när man ska skynda sig så jävulskt för att den snälle individen som ställer upp och kör måste iväg. Jag gillar att ta det lungt, här stressas ingenting i onödan inte. =) Ni som känner mig kanske märkt det? ;P


Tänkte jag skulle baka, städa och fixa å dona lite här innan vi ska fara men det är ju så mysigt att ligga med henne i sängen och gona istället.Så det förblir nog både obakat och ostädat, för tillfället iallafall.


Nä..tillbaka till myspysen!

Kräääm!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards