Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

Inge vettigt

Av Emma - 30 oktober 2008 10:03

Har inte komme på nått att skriva på ett tag, det är därför jag lyst med min frånvaro.


Bakade iallafall igår, kärleksmums och sockerkaka. Mumsigt.

Måste ju ha lite fika att bjuppa på när svärföräldrarna kommer upp nästa vecka. Jag ska vara hemma med dom själv på dagarna för Tonny jobbar ju, hemska tanke. Jag som knappt fattar vad dom säger. Kommer bli aningens stelt första dagen men det går nog över ganska snabbt.

Dom kommer iallafall på onsdag och åker på måndag, får försöka hitta på något roligt där emellan. Dopet är ju på lördagen där och på söndag ere farsdag så då kommer mamma och pappa och Ellen på fika. Danne och Anna kommer kanske också upp, och Nana och Kim såklart.

Sen på Fredag ska dom till Nana så det blir väl torsdagen som man kan göra nått på, fast då har vi dagis. Jaja..


Nathalii har iallafall varit lite ledsen dom senaste 2 dagarna, gråtit och varit allmänt förtvivlad. Hon som aldrig brukar skrika förutom om hon är hungrig och då är det mer gnäll. Hon sover iallafall sött nu och verkade må bra igår. Säkert bara magknip men det är ändå så hemskt när ingenting man gör hjälper. Det skär verkligen i hjärtat när hon är ledsen! =(


Nä nu ska jag nog passa på att tvätta håret när skrutten ändå sover.


PussåKram


 
 
anna

anna

1 november 2008 11:52

mm va gott med kärleksmums! jag bakade lite häromdan också men det är snart slut. hihi.. trevlig helg!

http://storasyrran.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards