Direktlänk till inlägg 13 oktober 2008

Shopping med Anna...igen.

Av Emma - 13 oktober 2008 01:05

Idag knallade jag och Anna iväg mot dollar stores för att handla tavlor som jag ska göra fot/handavtryck på. På vägen dit hamnade vi på Norrhallen och jag fyndade Rock Star Baby napp och napphållare för bara 59.90 spänn styck. Mycket nöjd! =)

Nathalii tar bara en speciell anatomisk napp av latex, men dom går knappt att få tag på någonstans alls. Finns bara runda i silicon eller anatomiska från 3, 4 eller 6 månader och uppåt. Men nu hittade jag alltså anatomiska i latex från 0-3 mån. Sweet!!

Sen hejade vi på våra karlar som spelade fotboll där uppe, gav dom varsin cola light och en kärleksmums när dom spelat klart och sen pep dom hem och vi vidare till dollar.

På dollar fyndade Anna lite inredningsprylar och jag köpte mina tavelduks-mojjänger (ni vet vad jag menar va?) och batterier till kameran. Hittade även snajsiga kuddar där som jag tror jag ska köpa när vi fått lön, dom skulle va grymt heta i våran soffa. =)


Sen passade Pajsingen på att bajsa innan vi ens hann lämna dollar så vi smet förbi Kicki en sväng och våldgästade. Bytte blöja och ammade henne, och hon bara skrek och var arg. :P


Och nu bär det av till min älskade säng, hoppas att Nathalii vill somna nu bara. Igår somnade hon inte förns 10 på morgonen, och vi gick och la oss klockan 2 på natten (nattugglor, jag vet).


Godnatt och sov så gott!


 
 
Therese

Therese

13 oktober 2008 11:26

Eira vill inte heller ha någon annan napp än rsb anatomiska i latex 0-3 månader. dom är bestämmda damer som bara vill ha det finaste :P

http://eiraheidemo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards