Alla inlägg den 1 september 2008

Av Emma - 1 september 2008 19:10

Jadu..


Satt och läste igenom dagens bloggar för en stund sedan och ramlade över ett inlägg som minst sagt chockade mig.

Trodde att det var evil eye för hela slanten på den fronten men tydligen så ligger våra tankar ganska lika i den frågan. Sorry om jag är lite kryptisk men jag vill inte slänga ut information om andra människor på internet, så ni får helt enkelt gissa.


Hur som helst så kände jag att jag måste reagera på nått sätt eftersom jag fortfarande känner mig väldigt vilsen i frågan.

Allt jag vill är att sätta mig ner i lugn och ro med dig och höra din version och även berätta min, sen vart det leder spelar absolut ingen roll; bara vi får prata igenom saken.

Vi är ju faktiskt vuxna människor och det känns fruktansvärt barnsligt att vi inte ens ska kunna hejja på varandra efter 17 års vänskap. Eller vad tycker du?

Du är hemskt välkommen hit på en fika om du känner att du vill prata.


Bollen ligger hos dig , du vet var jag finns.


Av Emma - 1 september 2008 18:48

Så...nu har jag äntligen uppdaterat för den gångna veckan. Vet inte riktigt varför jag inte orkat med att blogga men jag har väl bara inte haft någon lust. Sen så blir det inte riktigt att man sätter sig vid datorn när Tonny är hemma och har semester, men nu har han börjat jobba igen så nu ska jag skärpa till mig.

Dagen har iallafall tillbringats i sängen med förvärkar och känslan av att det när som helst ska flyga ut en bebis ur mig. Hon har legat och tryckt på så oerhört mkt så att jag ett tag trodde att mitt bäcken skulle delas mitt itu.

Vi får väl se om hon börjar förbereda sig på att komma ut snart eller hon hon bara retas. =P


Vi har iallafall inte målat om i "skötrummet" än så jag börjar få lite panik, vill ju att allt ska vara klart närvåran lilla tjej kommer. Ska börja med skåpluckorna och skötbordet imorron så får Tonny sätta upp väven och måla innan helgen. Det går ju fort bara man kommer igång nån gång, men jaa...tjära i ådrorna vet ni.


Nu ska jag mala i mig lite blodpudding och fundera över en sak jag läste för en stund sedan som förbryllade mig lite. Återkommer till det senare.


Puss på er!

Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards