Alla inlägg den 16 september 2008

Av Emma - 16 september 2008 16:58

Jaha..då var det min tur då.

Tonny är nu så pass frisk så att han gick på jobbet idag; och för att fira det så slog min kropp till och sjukade ner sig ordentligt.

Jag har legat med grym feber hela dagen och inte ens lyckats ta mig ur sängen förns nyss då jag fick i mig en alvedon för ett tag sen. Halsen känns som en krigszon och jag hostar var och annat trevligt. Inte vad jag tänkt spendera dagen med men jag får helt enkelt bita ihop.


Nu kommer hjärtat snart hem och hundarna väntar spänt. Jag är inge rolig matte när jag är sjuk, dom får inte så mycket uppmärksamhet. Ibland tror man nästan att dom kan klockan för 10-15 min innan han kommer hem så börjar dom alltid trampa omkring och vänta vid dörren. Mystiskt. =)


Nä nu ska jag krypa ner i sängen igen och jobba på att bli frisk, funderar på att tvinga Tonny att kolla på Dr. Doolittle 3  (stavas?) med mig, vi lånade den av Anna men Tonny tjurar på och vill inte se. =( Tråååk!


Snoriga pussar till er!

Ovido - Quiz & Flashcards