Alla inlägg den 30 september 2008

Av Emma - 30 september 2008 18:05

Passar på att slänga in lite bilder på skrutten medans hon och pappa tar en powernap. =)

Filar på förlossningsberättelsen men det går lite trögt, fast den kommer, jag lovar.


Bild 1: Tonny har bäddat ner Nathalii i sängen. =P

Bild 2: Smurfen sover på pappas axel.

Bild 3: Världens stoltaste pappa. (Videokameran i högsta hugg dygnet runt. )

Bild 4: Våran flugsvamps-makaron på patienthotellet. *älska*

Av Emma - 30 september 2008 16:56

Går omkring hela dagarna som i en dimma; dels för att jag är så sjukt trött, och dels för att jag är så sjukt lycklig.

Trodde jag var världens lyckligaste redan innan vår lilla paj kom men jag hade aldrig kunnat ana hur skimmrande rosa allt blir när man blivit förälder.

Jag byter ungefär 15 blöjor om dagen, jag sover i snitt 3 timmar per dygn och det läcker mjölk från tuttarna. Jag borde kanske vara åtminstonde liiite smågrinig men icket! Jag är glad, jag är kär, jag är lycklig!

Jag älskar min underbara fästman och vi har lyckats skapa den mest perfekta lilla flickan i hela universum. Det är kärlek! Big time!

Hon får mig att vilja skratta och gråta på en och samma gång, hon får mig att tro att livet stått på stand by tills den dag då hon föddes samtidigt som det känns som att hon alltid varit hos oss.

Hur kan man älska en människa så djupt som vi älskar våran lilla dotter?


Jag är kär!


Mamma och pappa älskar dig Nathalii, våran lilla Pajsing!!


Puss på dig hjärtat!

Ovido - Quiz & Flashcards