Alla inlägg den 19 september 2008

Av Emma - 19 september 2008 18:35

Nu, mina älskade vänner. Nu är jag less.

Får inte ens på mig mina mammajeans längre, och då inte pga magen eller något sådant vilket man kan tro. Utan för att mina ben är så svullna så dom kommer helt enkelt inte in i brallorna. *suck*

Tänkte iallafall vara generös och bjuda på en bild på världens 8:e underverk: BarbaBallongen!!

Ser ut som en jävla luftballong och känner mig ännu värre. Undrar hur stor bebisen är egentligen? Med tanke på magens size så kanske det är dags att oroa sig för att det ska komma ut en 8-kilos klump??


Lägger upp en bild i v. 19 och en i v.42 Kommer ni ihåg att jag tyckte att jag var så fruktansvärt stor i v.19 och tyckte att det såg ut som att jag svalt 3 vattenmeloner? Undrar vad jag svalt nu då isof? =)



Ovido - Quiz & Flashcards