Alla inlägg den 15 september 2008

Av Emma - 15 september 2008 20:15

Är så fruktansvärt förkyld!!

Typiskt att man ska bli det nu, får hoppas att det går över innan det är dags för förlossning bara.

Tonny är iallafall på bättringsvägen så det är ju tur, så drygt när båda är sjuka samtidigt.


Idag har vi bakat, rosa nötmaränger och chokladmuffins. Mums! =)

Orkar inte mer så himla mkt aktiviteter just nu, blir mest att man myser omkring hemma. =)

I helgen har vi bara tagit det lungt och kollat på film och så. Sen så tvättade vi igår, välbehövligt!


Nä nu ska jag snora vidare och fortsätta spela nått spel som jag blivit beroende av, man ska typ göra pizzor. Haha, lät verkligen jättekul va?


;P

Av Emma - 15 september 2008 13:11

Nä, det blev inge mer sovande för min del. Kommer säkert däcka av lite senare för jag har sovit alldeles för lite i natt.


Är iallafalla på lite bättre humör nu när telefonen slutat ringa. =)


Nä..har inte så mkt mer att säga för tillfället.


Av Emma - 15 september 2008 12:18

Nu är vi grymt less på allt jävla folk som ringer stup i kvarten för att höra om det inte kommit nån bebis än.

NÄ, det har det inte!

Det var ett jävla tjat, skulle nästan behöva anställa en telefonist som svarar i telefon hela dagarna så kanske vi skulle kunna få nått gjort här hemma istället.

Men vi har löst det på det här sättet istället, vi har dragit ut jacket och stängt av mobilerna. Skööönt!

Och det roligaste av allt, dom som ringer är bara sånt folk som man inte umgås med eller knappt pratar med i vanliga fall. Typ gamla barndomskompisar, släktingar som man aldrig hör av annars and so on.


Sen så låter vissa så jävla anklagande; typ

"-Har det kommit nån bebis än?" 

"- Nej, inte än."

"- Nähä??? Varför det?"


Öhh?? Inte fan vet jag? Hon kommer väl när hon kommer, inte direkt nått jag kan göra åt det.

Vi tänker inte så mkt på det, men varje gång nån ringer och frågar så blir man ju påmind och börjar nervöst vänta och fundera.


Sen så vill vi knappast ha besök dom första dagarna heller men folk verkar tro att dom nästan ska få vara med på förlossningen. 

Är bara så jävla less just nu..


Nä..nu ska jag krypa ner en stund med min sjuke karl och mysa. Kanske till och med kan somna en stund, nu när vi slagit av telefonerna.


Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards