Alla inlägg den 8 september 2008

Av Emma - 8 september 2008 20:35

Ganska många som ringt eller skrivit och undrat om det kommit någon bebis dom senaste dagarna men det har det inte, däremot så har jag varken haft tid eller ork att blogga.

Är fullt upp här hemma just nu då vi håller på och målar för fullt så att det hinner bli klart innan lilla skrutten inne i magen bestämmer sig för att komma ut.

Nästan allt är klart nu, jag ska bara måla den lilla bit av väggen som ska bli rosa och sen så ska jag måla garderobsdörrarna vita.

Imorron ska vi fixa iordning där inne och sätta upp tavlor och så.  Kommer bli så fint!

Sen ska iofs både elementet och fönstret skrapas och målas men det får vi se om vi hinner just nu, gör klart allt annat först.


Sen verkar vi vara väldigt populära just nu, alla vill komma och hälsa på men vi hinner inte riktigt med oss. Har fått avboka eller neka till typ alla men på Onsdag ska iallafall Tonnys syrra Nana och hennes kille som jag aldrig kommer ihåg vad han heter komma förbi en sväng på kvällen.  Ska bli trevligt.


Nä nu ska jag sätta lite fart med målningen medans stackars Tonny ska iväg på VUAB och jobba, =(


Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards