Alla inlägg den 5 september 2008

Av Emma - 5 september 2008 19:06

Har bestämt mig för att börja rida igen, har ju haft en paus nu efter jobbet på Näset i brist på nån trevlig pålle att träna med. Men nu har jag till slut kapitulerat och bestämt mig för att börja med hoppkurs på ridskolan. Vill helst av allt börja på stört men kursstart var tisdagen den 9/9, och jag kan ju inte träna hoppning och föda barn samtidigt så jag får väl snällt vänta tills nästa start. =(

Ska kolla in om det finns några andra alternativ innanjag anmäler mig oxå. Får väl se vart jag landar i slutändan.

Är iallafall glad för att jag bestämt mig för att börja igen, har ju knappast råd att köpa någon häst än på ett tag så jag får väl nöja mig med att träna och tävla på ridskolekusar. =)


Nä nu ska jag släpa med mig Tonny på en promenad till stallet. Är hästsugen och ska dessutom se om jag kan promenera ut bäbisen. *ler*


Puss på er!

Av Emma - 5 september 2008 18:28

Idag fyller Emma Andersson 23 år!

Hoppas att hon får en finfin dag och att invigningen av lägenheten blir lyckad!


 Grattis återigen!


Pussar och Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards