Alla inlägg den 2 september 2008

Av Emma - 2 september 2008 21:42

Har haft värkar i 1½ dygn med max en timme mellan värkarna och som minst 7 min emellan.

I morse trodde vi att vi skulle måsta åka in då jag hade 7 min mellan värkarna och det hållit på ganska länge. Sammandragningarna var inte direkt smärtfria så jag stod i duschen och halvt skållade mig själv medans jag gjorde andningsövningar. =) Men sen började värkarna komma allt mer sällan och tillslut lyckades jag tillåmä somna.

Har fortfarande lite sammandragningar men dom är långt ifrån lika kraftiga och kommer inte regelbundna.

Tonny som stannade hemma idag och trodde att vi skulle komma hem lite senare med en bebis, tji fick han; och jag med för den delen. :)


Vi får väl se om damen behagar att komma ut snart eller om vi snällt får vänta ett tag till.


Nä nu ska jag ta en dusch, men hare!

Av Emma - 2 september 2008 21:38

Idag är det bara en vecka kvar till BF, hoppas bara att hon inte brås på mig när det gäller att passa tider för då lär hon inte komma ut förrns efter jul. =)


Inget annat att göra än att vänta...

Ovido - Quiz & Flashcards