Alla inlägg den 3 september 2008

Av Emma - 3 september 2008 23:09

Är så sjuk trött just nu, känns som att jag kan sova och vila dygnet runt utan att det har ens den minsta lilla effekt.

Älskling har däckat på soffan oxå, stackarn.

Ska nog göra lite te och mackor och se om han är sugen innan han går och lägger sig.

Måste gå och lägga mig jag med, ska till MVC imorron. Dryyygt, är så fruktansvärt less på att gå dit. *suck*


Tjingeling!

Av Emma - 3 september 2008 17:37

Nu är värkarna som bortblåsta helt plötsligt? Har ju haft värkar mer eller mindre varenda dag den senaste veckan men nu har dom försvunnit spårlöst?

Inga tecken alls på att det kommer komma nån liten skrutt dom närmsta dagarna iallafall.

Ingen fara på taket egentligen men man blir ju frestad när man tror att det är på g var och varannan dag.


Tonny kom hem för 1 timme sen och hittade mig i sängen =) har legat och ugglat nästan hela dagen och verkligen inte haft några planer på att gå upp. Som tur är så har Devon legat nere och snarkat högt hela dagen så dom verkade inte lida  utav min slappardag iallafall. =P


Nä nu är jag hungrig, jag återkommer sen.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards