Direktlänk till inlägg 2 september 2008

Falskt alarm

Av Emma - 2 september 2008 21:42

Har haft värkar i 1½ dygn med max en timme mellan värkarna och som minst 7 min emellan.

I morse trodde vi att vi skulle måsta åka in då jag hade 7 min mellan värkarna och det hållit på ganska länge. Sammandragningarna var inte direkt smärtfria så jag stod i duschen och halvt skållade mig själv medans jag gjorde andningsövningar. =) Men sen började värkarna komma allt mer sällan och tillslut lyckades jag tillåmä somna.

Har fortfarande lite sammandragningar men dom är långt ifrån lika kraftiga och kommer inte regelbundna.

Tonny som stannade hemma idag och trodde att vi skulle komma hem lite senare med en bebis, tji fick han; och jag med för den delen. :)


Vi får väl se om damen behagar att komma ut snart eller om vi snällt får vänta ett tag till.


Nä nu ska jag ta en dusch, men hare!

 
 
marica

marica

3 september 2008 09:48

vet hur de är :s huvva!! men snart är dom ute iaf :) tur e väl de efter all smärta =)

http://weklund.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards