Direktlänk till inlägg 15 september 2008

Förkyld

Av Emma - 15 september 2008 20:15

Är så fruktansvärt förkyld!!

Typiskt att man ska bli det nu, får hoppas att det går över innan det är dags för förlossning bara.

Tonny är iallafall på bättringsvägen så det är ju tur, så drygt när båda är sjuka samtidigt.


Idag har vi bakat, rosa nötmaränger och chokladmuffins. Mums! =)

Orkar inte mer så himla mkt aktiviteter just nu, blir mest att man myser omkring hemma. =)

I helgen har vi bara tagit det lungt och kollat på film och så. Sen så tvättade vi igår, välbehövligt!


Nä nu ska jag snora vidare och fortsätta spela nått spel som jag blivit beroende av, man ska typ göra pizzor. Haha, lät verkligen jättekul va?


;P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards