Direktlänk till inlägg 17 september 2008

Massa gojjs

Av Emma - 17 september 2008 17:04

10 favoriter 
Dialekt: Tonnys dvs en blandning mellan norrländska och skånska. =)
Mat: Hmm...just nu e jag sugen på tacos.
Låt: I Don´t belive a word.
Tecknad figur: Just nu regerar Smurfarna
Sport: Ridning/Hoppning
Komiker: Johan Glans
Veckodag: Lördag
Glassmak: melon
Soloartist:Hmm.. de vette tusan.

9 för tillfället 
Humör: Glad men less.
Tanke: "Om vår bebis ändå kunde komma ut nu.."
Kläder:  Mjukisar och hoodie
Bakgrund:Vadå? på datorn eller? Isof nån bild med Down.
Känsla: Less på att vara förkyld.
Tid: 17:13
Bästa sak: Halstabletter
Irritationsobjekt: Snor, hosta och feber.

8 första 
Bästa vän: Peter
Husdjur: Hamster
Kyss: Stefan Nordin kanske? Det var så längesen så jag kommer inte ihåg.
Piercing: Läppen
Förälskelse: Hmm...på vilken nivå då? Svårt att säga..
CD skiva: Carola
Bil: Ingen egen men päronen har alltid haft BMW
Ord: Oj...vet inte...


7 senaste 
Telefonsamtal: Amanda
Mat: Risgrynsgröt.
Dryck: Vatten
Biltur: Till MVC för ca. 1 timme sen.
Tv-program: Öhh...nått dansk mojjs inatt.
Spelad låt: Died in your arms
Köpta klädesplagg: Hmm...linne på Vero Moda.


6 har du någonsin 
Dejtat någon av dina bästa vänner: hmmm.... beror på hur man ser det!?!
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Nej
Varit med i tidningen: Ja


5 nej tack; 
Skolämne: Matte
Mat: Bruna bönor
Musik: Techno
Dryck: Dr pepper
Djur: Malar


4 saker 
Du gjorde igår kväll: Kollade på tv
Du kan höra just nu : Musik
Du inte kan leva utan: Tonny
Du gör när du har tråkigt: Sitter vid datorn.

3 personer 
Du kan berätta allt för: Tonny
Du tycker om: Amanda
Du inte gillar: Jag gillar alla. ;P

2 val 
Coca Cola eller Fanta: Cola
Hund eller katt: Hund


1 önskan 
Att vår bebis ska komma ut snart, hel, frisk och underbar! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards