Direktlänk till inlägg 27 september 2008

Nathalii Nova Amanda Skafte!!

Av Emma - 27 september 2008 23:32

Våran kärlek har äntligen kommit och hon är underbarare än vi någonsin kunnat föreställa oss!


Har varken tid eller ork att blogga just nu men jag lovar att uppdatera så fort jag känner att jag orkar.


Nathalii föddes kl. 13.32 den 22/9-08. Allt gick bra och det blev en väldigt snabb och intensiv förlossning. Hon vägde 3930 g och var 50cm lång.


Men som sagt, jag återkommer senare med detaljer för alla nyfikna.


Lägger in lite bilder på våran skatt så länge, visst är hon underbart vacker! =)


Bild 1. Våran tomte, helt nykläckt.

Bild 2. Pappa Tonny med sötnosen, bara 1 dag gammal.

Bild 3.  Världens vackraste, 3 dagar gammal.

Bild 4. Älsklingen skrattar åt pappa.


Se och njut, finare än så här finns det inte! =)


Puss på er alla och tack för all uppvaktning och alla grattis vi fått. 

 
 
Emma

Emma

28 september 2008 01:49

Stort grattis till er lilla söta tjej!
Längtar så otroligt mycket till min Nova kikar ut nu, men bara 6 veckor kvar :)
Ha en fortsatt bra helg!

http://prettyblueeyes.blogg.se

 
malin

malin

28 september 2008 12:12

Grattis vilken liten pärla underbart söt liten tjej!

http://mykarma.blogg.se

 
Ingen bild

Caroline

28 september 2008 12:14

Grattis! Hon är otroligt söt!

 
Ingen bild

Vanessa

28 september 2008 20:31

Grattis till lillan.Åh vad fin hon är! Hoppas allt går bra för er alla. Kram /Vanessa (jobbade på resultat förut)

 
Jessica

Jessica

29 september 2008 09:58

Grattis till tösen!

http://coffeeaddicted.wordpress.com

 
ida

ida

29 september 2008 11:27

Super söt tjej! åter igen grattis!

http://www.porrulla.blogg.se

 
Ingen bild

Stina Norell

30 september 2008 18:12

Grattis till tösen! Gud va söt hon är! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards