Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Emma - 18 augusti 2008 23:14


Grattis på namnsdagen Ellen!


Lillasyster Ellen har alltså namnsdag idag, mycket viktigt! =)

Hon och mamma kom förbi en sväng och åt tårta som dom hade med sig och paj som jag bakat. Myspys!


Natti! 

Av Emma - 18 augusti 2008 22:52

Livet är aldrig som på film

S2, Borlänge


En kille ~20 går fram till en tjej i samma ålder.
Killen: Ursäkta, men brukar folk säga att du är lika söt som Scarlett Johansson?
Tjejen (glatt leende): Nej?
Killen: Bra, för det är fan inte kul med folk som ljuger.
Killen går lugnt därifrån medan tjejen står kvar och ser grubblande ut.

Av Emma - 18 augusti 2008 21:50


Lille fis därinne i magen blir arg när jag sitter ihopsjunken som en hösäck och knapprar på datorn så hon sparkar mig mot revbenen. Och för er som undrar; det är inte skönt, det gör rent ut sagt ont, väldigt ont.

Känner mig som dunderklumpen..

Vill ha min lilla skrutt här nu, längtar. 

Av Emma - 18 augusti 2008 20:45

Ja..vissa gör ju det. Och Tonny är en av dom.


Han har roat sig med att knäppa massa skumma bilder när han satt utanför mamma och väntade på supersega mig. Han lyckades iallafalla knäppa en bild på sitt ben och därmed också hans sko, det ser illa ut. =)

Han behöver nya skor, typ nu. Han har ju fler par skor men alla "sommriga" skor är trasiga och hur kul är det att kluffsa omkring i ett par varma, svettiga DC dojjer mitt i sommaren?

Det andra som slog mig när jag såg bilden är att han har fortfarande inte fyllt i clownen han har på smalbenet, känns som att det börjar bli dags. Duka upp tatueringsbordet Johnsson, nu får du minsan kladda i färgerna.


 Nu gott folk, sitter jag och äter rabarber/blåbär/hallon-paj med vaniljsås. Såååå otroligt gott. Jag är kung på att baka paj!


So long, suckers! 

Ovido - Quiz & Flashcards